Pogosta vprašanja in odgovori
Koliko znaša poštnina?
Poštnina znaša 3,80 €, ob nakupu nad 49,00 € pa je brezplačna.
Kako deluje osebni prevzem?
Trenutno je izdelke, naročene na tusdrogerija.si mogoče tudi osebno prevzeti, in sicer na 3 lokacijah: Tuš drogerija Planet Celje, Tuš drogerija Planet Koper in Tuš drogerija Ljubljana - Moste. Ob oddaji naročila enostavno izberete možnost OSEBNI PREVZEM in označite ŽELENO LOKACIJO prevzema. Ko bo vaš paket pripravljen za osebni prevzem, boste o tem obveščeni preko SMS sporočila, vaš paket pa bo na želeni lokaciji v največ 3 delovnih dneh od oddaje naročila. Osebni prevzem naročil je BREZPLAČEN v vseh naših prevzemnih mestih.
Kako lahko opravim nakup v vaši spletni drogeriji?
Nakup lahko opravite po prijavi v spletno drogerijo ali po prijavi v spletni profil Tuš kluba, medtem ko si lahko izdelke ogledate in dodate v košarico brez prijave. Plačilo lahko izvedete s plačilno kartico Visa ali MasterCard. Drugi načini plačila trenutno niso mogoči.
Ali lahko dostavo paketa premaknem na kasnejši datum?
V kolikor le-to navedete pod opombe pri podatkih za dostavo, da. Pod opombe navedite datum, po katerem bi radi prejeli paket in vaš paket bomo poslali z zamikom.
Ali lahko v spletni trgovini uveljavljam ugodnosti Tuš klub kartice?
Ne, v spletni drogeriji tusdrogerija.si ni mogoče uveljavljati ugodnosti, ki so povezane s Tuš klub kartico (kuponi, Tuš klub akcije, aktivacija izdelkov Mojih 10). Ugodnosti Tuš klub članstva lahko uveljavljate v fizičnih poslovalnicah Tuš drogerij po Sloveniji.
Imam kodo za popust. Kako jo unovčim?
Kodo vpišete nad izdelki v košarici v zato označeno polje. Nato kliknete “Uporabi kupon.”
Imam težave pri plačilu. Kaj bi lahko bil vzrok?
Plačilo je zaenkrat mogoče izvesti le s plačilnima karticama Visa in MasterCard. V kolikor želite plačilo izvesti s katero drugo kartico, le-to ne bo izvedeno. Prav tako v spletni drogeriji na splošno odsvetujemo uporabo brskalnika Internet Explorer.
Kam lahko pošljem vprašanje, povezano z nakupom v spletni drogeriji?
Prosim pošljite svoje vprašanje na e-naslov info.drogerija@tus.si.
Ali je mogoče naročiti izdelek, ki ga trenutno ne ponujate v spletni drogeriji, v fizični drogeriji pa ga redno kupujem?
Sporočite nam, kateri izdelek iščete in potrudil se bomo, da bo čim prej ma voljo tudi v spletni drogeriji.
Ne uspem zaključiti nakupa. Kaj lahko storim?
Če imate težave pri naročanju, nam to prosim sporočite na e-naslov info.drogerija@tus.si